Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: klausimas
Data: 2011-05-13 09:03:37
nu tai vat ir parase - ne garantinis remontas kaltas kad neatsparus,
gamintojas gi raso isntrukcijas ir gamina telefonus. Tai turbut teisingiau
butu rasyt - koks blogas Samsungas ar dar kas nors, kad gamina toki suda,
kuris "suslampa nuo ausies", o kazkoks neaiskus mttc poto garantija uz tai
nuima. Kai duona pirksi maximoj kas kaltas bus kad ji neskani? maxima kad
suda pardavineja, ar kokia nors kepykla, kad neskania iskepa?