Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: valdas
Data: 2011-05-12 13:45:07
On Wed, 11 May 2011 14:01:52 +0300, kurmis wrote:

> So, kaip jau daugeliui, pagaliau ir man pavyko aptureti nuotyki su MTTC.
> Dregme telefone, telefas negarantinis, nors nei I vonia buvo imestas,
> nei maudytasi su juo.
>
> Yra kokiu veiksmingu priemoniu su jais kovot ar cia Don Kichotas ir
> malunai?

nokia e51 - neisijungia

MTTC - negarantinis dregme plata ispuvus bla bla bla ... 100 - 150 lt
remontas.

Pasiunciu ant 3 raidziu.

Nunesiau i kita firmele kur uzsiema telefonais, pakeite mygtuka + mano
prasymu supute nauja softa viso 50 lt metai laiko iki siol veikia kaip
sip phone jokiu problemu.

Beja klausiau ar remontuodami balu nerado :) sake sausa kaip sacharoj...

nokia 6030 - issikrove ir neisijungia.
Spekit ka jie vel pasake :D taip dregme! O uzteko softo perputimo...

Ir kaip po to ju gaidziais nevadinti ?