Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: Soros
Data: 2011-05-11 15:12:54
Matai esme, kad tau sutaisys, bet jei gerai paveike dregme, tai jis tampa
garantiniu 3menesiam darytiem darbam, reiskias jei per tuos menesius tau
suges tu kiaules akim sakysi, kad cia blogai sutaiset ir dabar darykit arba
duokit nauja :) tai darbuotojas nenori neigiamu atsiliepimu ir grizimu, nes
jei jis pradejo remontuoti, tai prie jo telefonas ir pririsamas, kad ir po
metu nunesi ten. O jei dar nesuremontuos, tai uz visas sukistas dalis tures
pats sumoketi...
....Esme zmones kratosi didesnes rizikos.