Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: PxYra
Data: 2011-05-13 19:33:45
tu cia ant zumzungo nevaryk, turejau GT-S5230 tai visko jis mate ir lietaus
ir spakliaus ir kt. statybiniu medziagu, krites keleta kart yra is ~1.60m
aukscio (ir ant betono tame tarpe) zodziu buvo naudojamas negailint visur ir
visada ir nekarto nei pastrigo nei kokio kito poksto iskrete..nors yra ir
tokiu kaip Galaxy I5500 kuriem uztenka netycia is ranku iskrist ir amba
karamba ekranui