Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: kurmis
Data: 2011-05-11 15:45:16
Tiesa, i ta pačią temą. Prieš kelis metus mūsų darbuotojui taip pat darbinis
telefas sugedo. Ta pati dainelė MTTC - drėgmė. Tas apis išpūtė, pradėjo
kipišuot kas ir kaip tai jam meistras taip ir paaiškino. Sako tu daug kalbi,
čia darbinis telefas, o daba vasara ir karšta ir NUO AUSIES prakaitas
patenka į telefoną.

Tai iš čia išplaukia klausimas gal vasarą norint kalbėti telefonu reikėtų
išmokti per subinę šnekėti, gal ten mažiau prakaituoja... :D

"Levas"  wrote in message news:iqdvti$8fh$1@trimpas.omnitel.net...

gal yra dregmes indikatorius priklijuotas viduje. Pas kai kuriuos telefonus
yra. Atsidaro- neteisinga spalva ir visogero.