Tema: Re: Elektrolitu ir ne elektrolitu talpos matavimas
Autorius: Laimys
Data: 2012-07-17 18:34:45
Butent, galima sakyti cia matuojama nuolatine srove, t.y. stabilia 10mA
srove ikraunamas kondensatorius ir, jam besikraunant matuojama itampa
atitinkamais laiko intervalais.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ju2uvq$r1o$1@trimpas.omnitel.net...

ta prasme, tu  nori pasakyt, kad vienas impulsas tai tai tas pats kas
nuolatinė srovė ar kaip?