Tema: Re: Elektrolitu ir ne elektrolitu talpos matavimas
Autorius: Laimys
Data: 2012-07-17 00:17:28
sorry, ne "itampa ir ESR" ismatuoti, o "talpa ir ESR"

"Laimys"  parašė naujienų news:ju209o$ab5$1@trimpas.omnitel.net...

Impulsu seka ir daznis siuo atveju nieko bendra neturi - itampa ir ESR cia
galima ismatuoti 2 impulsais, tarp kuriu gali buti bet koks laiko tarpas.
Mano manymu matuoti galima ir vienu impulsu, neiskraunant kondensatoriaus po
pirmojo matavimo - pradedi kraut kondika, po 20us pamatuoji U1, dar po 20us
pamatuoji U2. Is cia gaunama ir talpa ir ESR ir jokio daznio nera, tik
vienas impulsas.
Is tikruju nezinau kodel priboro autorius naudoja du impulsus, gal po
pirmojo matavimo kontroleris nespeja per 20us susisukt?

"Laimis"  parašė naujienų news:ju1fvp$rif$1@trimpas.omnitel.net...

Laimys rašė:
> Ne, daznis cia ne prie ko, ne tas metodas cia (prikabinta).
> Galima sakyt cia impulsinis matavimo metidas. Dviem impulsais

O impulsų seka dažnio neturi...?
Tai yra tas pats dažnis, kuris veikia kondensatoriaus parametrus (ESR ir
talpą).

Va tik talpa jau matuojama ne dideliu dažniu, nors kartojant matavimus
(o tai turbūt daroma) ir 10 mA kraunant 10uF vis tiek gaunasi apie
kilohercą ar keletą.

Dar vienas dalykas, kuris gali įtakoti, tai būtent to 10 mA srovės
šaltinio tikslumas. Man apskritai atrodo *kreiva* srovės šaltinio schema
su ta TL431, nes pastovios srovės šaltinio schema yra *kitokia* (Figure 14):
http://www.fairchildsemi.com/ds/TL/TL431A.pdf