Tema: Re: Elektrolitu ir ne elektrolitu talpos matavimas
Autorius: Laimys
Data: 2012-07-12 22:18:40
Nu gerai, bet klausimas vistiek islieka, kodel mano atveju talpumu parodymai
elektrolitiniu ir ne elektrolitiniu skiriasi?
Gal del to, kaip Evaldas ir rase, bet tas Mastecho pincetas irgi skirtas
matuoti kondikus on board, taigi jo itampa panasi kaip ir sito priboro
turetu but.
Nors reikes prie asilo pajungt viena testeri su kondiku ir kita ir tada
palyginti.

"Laimis"  parašė naujienų news:jtn00k$oo2$1@trimpas.omnitel.net...

Laimys rašė:
> Prasme ta, kad jeigu man reiketu elektrolito pvz. konkreciai 10uF, tai
> turedamas kuo matuoti galeciau is kruvos kondiku issirinkti tinkamiausia.

O koks yra tinkamiausias...?

Elektrolitinių talpa, kurios tikslumas ir taip „plaukioja“ bene 50%
ribose ir kai patys elektrolitiniai kondensatoriai nenaudojami tiksliose
laiko/filtrų grandyse, kuriose pagrindinė funkcija yra talpa, praranda
prasmę. Bendru ir bene vyraujančiu atveju nėra jokio esminio skirtumo ar
tai 100uF, ar tai 150uF, o gal net ir 200 uF kondensatorius.
Žinoma, matuojant talpą naudinga žinoti ar elektrolitiniai nėra
išdžiuvę, tačiau tam pakaks net ir 30% tikslumo, tuo labiau, kad
esminis/informatyvesnis parametras yra ESR.