Tema: Re: Elektrolitu ir ne elektrolitu talpos matavimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-07-16 19:37:13
Laimys rašė:
> Ne, daznis cia ne prie ko, ne tas metodas cia (prikabinta).
> Galima sakyt cia impulsinis matavimo metidas. Dviem impulsais

O impulsų seka dažnio neturi...?
Tai yra tas pats dažnis, kuris veikia kondensatoriaus parametrus (ESR ir
talpą).

Va tik talpa jau matuojama ne dideliu dažniu, nors kartojant matavimus
(o tai turbūt daroma) ir 10 mA kraunant 10uF vis tiek gaunasi apie
kilohercą ar keletą.

Dar vienas dalykas, kuris gali įtakoti, tai būtent to 10 mA srovės
šaltinio tikslumas. Man apskritai atrodo *kreiva* srovės šaltinio schema
su ta TL431, nes pastovios srovės šaltinio schema yra *kitokia* (Figure 14):
http://www.fairchildsemi.com/ds/TL/TL431A.pdf