Tema: Re: Elektrolitu ir ne elektrolitu talpos matavimas
Autorius: Laimys
Data: 2012-07-15 19:22:17
Mastech MS8222H - per ~2ms pakyla iki 40mV.
Asilo ekrane - pjuklas.

10uF elektrolitas
MS8222H - 8,92uF
Mastech pincetas - 9,43uF
Priboras - 8,21uF

10uF neelektrolitas MBGO-1
MS8222H - 10,25uF
Mastech pincetas - 10,04uF
Priboras - 10,0uF

Persasi isvada - kuo didesne matavimo srove - tuo didesnis matuojamos
elektrolitinio kondensatoriaus talpos nuokrypis.
Gal prie didesniu sroviu labiau pasireiskia netiesiskumas?

"Laimys"  parašė naujienų news:jtupe6$9mp$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nesimushkim :)
Esme ne ta, kad niekur nereikia tikslios talpos elektrolitinio
kondensatoriaus, bet esme ta, kad jeigu konstruoju matavimo pribora tai
noriu, kad jo parodymai butu kaip galima tikslesni, o ne siaip sau ar
mazdaug.
Paveizejau su asilu tai matuojant 10uF:
- sito priboro itampa ant matuojamo kondiko per ~120us pakyla iki mazdaug
125mV;
- Mastech pinceto matavimo budas kitas (tikriausiai skaiciuojamas laikas per
kuri pasikrauna kondikas iki kaskokios tai ribos) ir itampa ant matuojamo
kondiko per ~48ms pakyla iki mazdaug 400mV.
Naudojamu sroviu skirtumas didelis.

Gal kas zinote kur galima pasiskaityt apie elektrolitu talpos netiesiskuma
(priklausanti nuo itampos).
Guglej nepasiseke rasti kazko konkretaus.

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:jttut7$m56$1@trimpas.omnitel.net...

tai nevaidink čia superduper advanced patarėją, jei nesi matęs.
  Beje, kitaicai jau į kosmosą skraido . .