Tema: Re: Elektrolitu ir ne elektrolitu talpos matavimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-07-12 20:03:16
Laimys rašė:
> Prasme ta, kad jeigu man reiketu elektrolito pvz. konkreciai 10uF, tai
> turedamas kuo matuoti galeciau is kruvos kondiku issirinkti tinkamiausia.

O koks yra tinkamiausias...?

Elektrolitinių talpa, kurios tikslumas ir taip „plaukioja“ bene 50%
ribose ir kai patys elektrolitiniai kondensatoriai nenaudojami tiksliose
laiko/filtrų grandyse, kuriose pagrindinė funkcija yra talpa, praranda
prasmę. Bendru ir bene vyraujančiu atveju nėra jokio esminio skirtumo ar
tai 100uF, ar tai 150uF, o gal net ir 200 uF kondensatorius.
Žinoma, matuojant talpą naudinga žinoti ar elektrolitiniai nėra
išdžiuvę, tačiau tam pakaks net ir 30% tikslumo, tuo labiau, kad
esminis/informatyvesnis parametras yra ESR.