Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 08:59:17
1. Mama - ne specialybė, Tai laikina būklė.
2. Mokytojas, čia ką, už dyką dirbantis? Jei tie atlyginimai maži, tai
juos reikia svarstyti, o ne viena blogybe pridenginėti kitą :). Rytuose
mokytojas - tai didžiai gerbiamas žmogus. Ne taip, kaip vakarų kultūroje.

3. Prie biznio jų lenkt nebūtina, kiekvienas turi dirbti kas jam
patinka. Tiesiog tamsta, jei tarkim, kad žaidimo taisyklės jau
pasikeitusio, turėtų nuostabius 30-40 darbingų metų, kad susikurti sau
gerovę likusiems xx metams (na kiek ten vyrai gyvena? Mažiau nei
pensijinis amžius, che che). Kažkaip visi džiaugiasi sodros iliuzija, o
nesuprantat, kad mokėti reikia visą gyvenimą daug, o gauti vos keletą
metų ir mažai :)

Dėl jūsų tėvų rėmimo, pala pala, tai jūs gi su jūsiške jau šeima?
Pinigus dalinatės? Na tai ir tėvų paramą dalintumėyes. Manau, kad tai
savaime suprantama, kad tokių dalykų nebūtina akcentuoti. Panašu, kad
dauguma mano oponentų iš principo nusistatę prieš idėją, net nepabandę
jos sumodeliuoti.

Tamsta kala babkes? Liuks, O tarkim nesumokėtas sodros mokestis
neviršytų kartais esamos tamstos tėvų pensijos keletą kartų?

Žinai, kai klounai sugalvoja mažinti pensijas dirbantiems pensininkams,
tai man mano idėja, nors ir netobula, atrodo gėlytės prieš esamą
sistemą. Visų pirma, žmonės dabar gyvena beveik trumpiau, nei pensijis
amžius. Kitas dalykas - pasiekus pensijini amžių kas pasakė, kad reikia
nustoti dirbti? Ne visi praranda darbingumą sulaukė tokio amžiaus.
Sveikai gyvenantys turi noro ir jėgų dirbti. Pensija, kaipo tokia, iš
esmės reikalinga šiais advejais:

1. Darbingumą praradus
2. Jei neturi kas tave išlaiko.
3. Išlaikančių ir išlaikomų pajamų vidurkis vienam asmeniui nesiekia xx
litų.

Viskas.

Ar įsivaizduoji, kaip supaprastėja administravimas? Žinai, kokios ten
kilometrinės formulės dabar naudojamos tiems koeficientams apskaičiuoti,
kai to visai nereikėtų? Ta minimali, vadinama avarinė pensija, iš
principo, turėtų būti visiems vienoda. Neliktų jokių skaičiavimų. Neturi
kas tave išlaiko, pvz. gauni 600 (čia tik pavyzdys, nereikėtų jo
kritikuoti). Kad tokiems egzemplioriams išlaikyti, visiems dirbantiems
užtektų sumesti po max. 50 litų mokesčio. Slabo?

Dex