Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-22 07:45:32
> apie kažkieno mokėjimą man ryšium su mano pajamomis. Pajamos taigi visą
> gyvenimą buvo mano. Kodėl kažkas turi mokėti man senatvėje pagal tai, kiek
> aš uždirbau per savo gyvenima sau? Ar aiški mintis?

Aiski - tokiam moketi minimuma ir jei tik reikia.

> Galų gale, niekas gi nesiūlo mesti tamsta po tankais. Pereinamas
> laikotarpis galėtų ir turėtų būti.

Teisingai perienam,a nt tokios sistemos - kiek mokejai, tiek tiek ir gausi.

> Liūdniausia man tai, kad žmonės ant tiek įtikėję tokių sistemų teikiamom
> "privilegijom", kad net pirštu parodžius puvinius jie kryžium stoja už ją
> ir gatavi tave sutrypti :)

Linksmiausia, kai sugalvojama kokia huinia ir sakoma, kad davai darom tai,
nes kas dabar yra irgi huinia.

> perėjimas turėtų patikti vien dėl to, kad rezultate jie (seneliai) gautų
> daugiau lėšų, nei gauna dabar. Man keistas tamstos nepasitentinamas
> siūloma idėja, tarsi pats nemokėtum mokesčių? :)

Jau rasiau - nesuprantu logikos,kodel mano pajamos senatveje turi buti
priristos prie mano vaiku kiekio ir ju pajamu. Gal prie menulio fazes
geriau?