Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-21 14:31:19
Tai jo, mintis tai kilo man :)) Nepainioju :)

O apskaityti čia iš viso nėra ka.

1. Buhalterė įmonėje turi žinoti, ar turi pensijinių tėvų, ar ne. Nuo to
priklausytų įmokos sodrai. Dabar gi, buhalterė ir taip turi žinoti, ar
turi nepilnamečių vaikų ir krūva kitų dalykų.

2. Jei kalba eitų apie pensijos gavimą (tos minimalios, jei neturi kas
išlaiko arba bendros pajamos tragiškai mažos) - atsineši pažymą apie
šeimos pajamas ir gauni pensiją. Kompe moterytės pažiūri tavo amžių,
šeiminę sudėtį ir panašiai ir wuolia!  :)

Dex