Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-23 01:03:38

"Dex" <dex@home.lt> wrote in message
news:i2aec2$eun$1@trimpas.omnitel.net...
> Argumentai? Be to, kad pats visą gyvenimą mokėjai, ir dabar tikiesi gauti.
> (čia ne argumentas, tiesiog tokia realybė).

Pas mane dvi dukros. Viena nori buti mokytoja, kita mama. Kazkaip nezavi
mano perspektyvos, jei issipildys ju svajones. Ar sakai reik prie biznio
lenkt?

Beje, nereik toli ziuret į ateiti. Pas mus namie pasidalijimas, kuris
tenkina abi puses it keist nieko nenorim. Mano funkcijos paprastos - kalu
babkes. Kita puse labiau isivelus - ateinancios kartos auklejimas, namai,
darzas,gyvunai, pauksciai, etc.  Kaip remsim musu tevus - maniskiam viskas,
jos - minimali valstybes parama? Nu taip - patys kalti, kad tokia uzugino.

O ir argumentai paprastai reikalaujami ne idejai paneigt, o irodyt. Fizikai
demonu teorijos dar irgi nepaneige, bet tai nereiskia, kad ji teisinga.