Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-21 13:10:18

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
news:i26gl1$6q1$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesikarščiuok Linai. Visų pirmą, tavo brolis iš užsienio turėtų moralinę
> prievolę išlaikyti. Visų antrą, gautum tą pensiją ir iš valstybės. Tamstos
> pavyzdys - grynas noras atsiriboti nuo tėvų, ir užkrauti juos kažkam, t.y.
> visuomenei.

Man px, karsciuotis nereik, nes taip nebus. O argumentas apie moraline
prievole - nu tik nereikia, ka? Gal tada ishvis visus istatymus panaikinam
ir gyvenam pagal moralines prievoles? O tevu ir saves uzkraut ant visuomens
ash nenoriu. Mane tenkina ir dabartinis variantas, su salyga ji efektyviai
isnaudojant.