Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Ignas
Data: 2010-07-23 01:51:46
Tokiu budu, savo pirmine ideja tobulindamas siuo ir kitais protingais ir apgalvotais zingsniais, prieisi prie dabartines tvarkos, gal kiek kitokios, bet is esmes ideja bus ta pati :))
Negalvok, kad esu kazkoks itikejes sodros fanatikas, tiesiog jei pagalvosi truputi placiau, paziuredamas i sita reikala is ivairiu poziciju, tai pamatysi, kad zmogiskas teisingumas ir ekonominis teisingumas labai prastai dera kartu, ir tai, ka turim dabar, yra kol kas geriausias ju suderinimo variantas.