Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Ignas
Data: 2010-07-23 02:32:04
Turiu viena vista, kuri kiausini padeda kas 3 dienas. Is to kiausinio prasimaitint - be sansu net man vienam, jau nekalbant apie mano seima. Isvada - paukstininkyste yra visiska nesamone, apskritai ideja auginti vistas - is principo ydinga.

Skirstom (tame tarpe ir pensijoms, ir keliu tiesimui, ir mokytoju algoms, ir niekaip nebaigiamam nacionaliniam stadionui) is to, ka uzdirbam. Uzdirbam daug - paskirstom daug, uzdirbam mazai - paskirstom mazai. Tiesa, pats skirstymas irgi kazkiek kainuoja, tiesa ir tai, kad palyginus su skirstomomis sumomis, ta kaina ne tokia jau ir didele. Bet cia jau kita, zymiai platesne ir zymiai gilesne tema.