Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-23 00:20:47
On 2010.07.22 09:18, Linas Petkevičius wrote:
> Nesmagu turetu tau buti, nes tai argumentas, kad nifiga pas mus tai
> neveiks (net jei sutikti, kad pareiga islaikyti tevus absoliutine). Nera
> tokiu tradiciju pas mus. "Pas mus", turiu galvoje kokio tukstancio
> kilometru spinduliu.

Čia dar norėčiau paprieštarauti šiek tiek - mano aplinkoje kaip tik nėra
tokių atvejų, kad tėvai būtų kažkur nukišami, ar jais nesirūpinama. Tavo
minimos kategorijos žmonių nematau ir nepažįstu. Suprantu, kad teisinėj
sistemoj dirbant dar ne tokių ciudu prisižiūri. Bet kaip sakoma -
normalų gyvenymo būdą vedantis žmogus reikalų su policija neturi. :)

Čia, matomai, aplinka mūsų skirtinga, ir formuoja skirtingus požiūrius.
Bet nemanau, kad yra pagrindas vienareikšmiškai teigti apie 1000 km
spindulį.

Dex