Tema: Ats.: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-21 15:08:01
Ne tik apie tokią apskaitą eina kalba. Dabar perskaičiau visą diskusiją. Labai teisingas pastabas pasakė tiek Linas, tiek bzik. O kiek dar dabar klausimų neiškelta... Sistema bus tokia sudėtinga, tokia "O kas, jeigu...", kad dabartiniai žmonių skundai apie mokesčių sistemos sudėtingumą bus tik žiedeliai.

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų news:i26lq7$esl$1@trimpas.omnitel.net...