Tema: Re: Meanwhile in UK
Autorius: padugne
Data: 2010-06-15 23:59:18
On Thu, 03 Jun 2010 22:55:54 +0100, abc wrote:

> sutinku, bet čia teorinis pasvaičiojimas. kad tai įgyvendinti praktiškai
> reikia turėti stabilų ekonomikos augimo mechanizmą, o šiandien aš visai
> neįsitikinęs, kad afrikiečiai ir azijatai padėkos JAV už jų įdarbinimą į
> globalios sistemos įmonę ir , visuotinės devalvacijos sąlygomis,
> potencialų tokių darbo vietų netekimą (perkamosios galios sumažėjimą).
> man tai atrodo kaip erzinantis žaidimas su morka.

Del afrikieciu nezinau, bet aziatai tiesiog nusiurbineja know-how. Leidzia
"vakarieciams" sukurt infrastruktura, apmokyt personala etc. Ir beje ne
siaip klonuoja, bet butent nusiurbineja, t.y. "vakaruose" galu gale mineto
know-how ir infrastrukturos nebelieka. Ir panasu kad jau kaip ir viska
turi, vakarus galima paspirt. Tai po truputi ir daroma.

--
kthxbai.