Tema: Re: Meanwhile in UK
Autorius: RaR
Data: 2010-06-14 11:54:32
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message news:hv3mrs$vh$1@trimpas.omnitel.net...

> a kaip cia taip nutiko? minimaliam pragyvenimui? morkas grauzti vazinejant
> bugaciais? Gal geriau vadinkime savais vardais: zmones savanoriskai uzsimove
> kilpas. devalvacija visiems po lygiai nuskabytu, tuo tarpu dabar bandoma
> atakuoti tikslines grupes (nesekmingai)....

Tiems, kurie tik minimaliai pragyvena, ir kilpos niekas nedavė užsimauti, ir jų daugiau nei užsimovusių. O kalta dėl to daugiausia penkis dešimtmečius trukusi okupacija ir totalitarinė sistema veikusi pagal tavo idealus - visą verslą vykdė valdžios atstovai.

Ir kiek Lietuvoje bugačiais važinėjančių? Neseniai lyg ir vienas buvo, gal ir jo nebeliko. Ir jei tie važinėjantieji morkas graužia, tai ne iš bado, o todėl kad jos jiems patinka (ir aš jas kartais graužiu, bet ne iš bado).

> bet juk tai objektyvi aplinkybe :) tokia jau zmoniu psichologija - noras
> pateisinti savo praeities poelgius.... tiek jau to nelysiu i sia puse

Matai, vienas žmogus nori kažką pasakyti, kitas - pasirodyti protingas. Bet išsakytas mintis vertiname pagal jų turinį, o ne pagal tai, kokį įspūdį jas išsakęs norėjo padaryti.