Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-13 16:48:58
Tai visų reklamų prasmė ta pati - imk saldainį. Tik va ne visi mėgsta, kai
tuos saldainius kažkas per šikną sukišt bando...
Man px, tegu MS reklamuojasi ant stendų gatvėse, per teliką, laikraščiuose,
savo puslapy, bet tegu atsipisa nuo mano asmeninio kompo. Blet, visokie
apsiukai Androide yra nemokami su reklamom arba už vieną kitą jevriką jų
nebelieka, o čia blet sumoki 150Eur ir dar negana kūrvom, funkcionalumą jie
mat plečia su visokiais draivais ir Candy Crushais, nx...
O per tą gobšumą nesusitvarko su esminiais dalykais, tai vienoj, tai kitoj
vietoj vis kas gliučina ar neveikia kaip turėtų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/