Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: st
Data: 2017-03-09 14:56:12
please daugiau info apie schema, kad neuzsiraut ant smulkmenu.

"Caponi"  parašė naujienų news:o97afd$q5d$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tada gal ir taip, laikini aktyvacijos servako sutrikimai pas MS ne tokie
jau ir reti. O schema paskutinį kartą gal prieš kokias 2 savaites patikrinta
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/