Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-12 15:45:26
Nu jei ir su assistive nevažiuoja, tada gal ir taip, tikėtina, kad su
paprastu upgreidu geriau nebus, tik va klausimas, kas neįtinka. Dar tokia
durna mintis, ale kas ten žino kaip pas MS ten viskas veikia - pabandyk
prieš upgreidindamas leist Win8 pasitikrint updeitus, gal kokį vien kitą ir
susidėt, t.y. tegu "pabendrauja" su MS, gal ten kokia "varnelė" kur užsidės,
kad va toks kompas egzistavo ir viskas su jo aktyvacija OK :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/