Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-11 15:39:23
Taip, žinoma nuo Win7 (su DAZ), Win8 buvo ant tiek šūdas, kad aš net archyve
neturiu jokios versijos - nei piratinės, nei ten kokių originalių
instaliacijų imidžų :-)

Dėl "neturi reikšmės kokiu keliu dėti apgreidą (per assistive ar per
paprastą update tool)" ko gero linkęs būčiau sutikt, teoriškai ne per
assistive veikt neturėtų, ale matyt kažką MS'as supainiojo eilinį sykį, nu
bet tiek to, svarbu veikia :-)

Kas link Win8, tai turiu įtarimą kad pagrindinė problema yra aktyvacijos
būde - neskaitant "hardwarinio" SLIC sukišimo, DAZ'o loaderis yra
vienintelis "tvarkingas" Win aktyvacijos metodas, o KMS'as tikriausiai
kažkuo neįtinka...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/