Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-11 21:17:22
news:oa1dkt$fcc$1@trimpas.omnitel.net...

> Kad tik win7 su "nešvariu" aktyvavimu šiuo metu veikia.

Nu lyg ir nevisai tą, bet tiek to, svarbu, kad atsirado aiškumas :-)
Tik patikslinu - su švariu Win7 irgi veikia ir turiu labai stiprų įtarimą,
kad Win8 irgi. O va dėl "nešvarių" Win8 skaitom žemiau.

> Tai jau paaiškinau kodėl. Tas pirmas žingsnis su paprastu update toolsu
> praeina greičiau, nes leidžia pasirinkti fresh instalą, o assistive varo
> su visų duomenų perkėlimu.

Pala pala - turim nuo pat Win atsiradimo pradžios tą pačią schemą - legalūs
arba "legalūs" Win7/8 -> upgreidas į Win10 -> sulaukiam aktyvacijos ->
"format c:" ir švari Win10 instaliacija. Po 2016.07.09 ta schema patapo
apribota tik negalią turintiem ir tas assistive technologijas naudojantiem
asmenim (nu dar buvo laikotarpis, kai buvo galima nuo nulio Win10 instalint
su Win7/8 raktu, bet tema dabar ne apie tai). Kaip rodo tavo eksperimentai,
dabar ir generic upgreidas vėl veikia, bet ką tai keičia, grandinėlė vistiek
lieka ta pati. Ar tu įsigudrinai kažkurį žingsnį praleisdinėt? Gal dėl to
tada kažkas ten ir nesuveikinėja?

> Arba neskaitai prieš replajindamas ką aš rašau, arba tiesiog nepagavai
> kampo. Hintas - hyper-v mode/generation 2 virtual machine.

Nu OK, tada iš Win8 naudos gal ir yra, maniau, kad tu tuos hyperius
eksperimentams naudojai, o ne iš būtinybės :-)

> Tikrai gali būti, bet neturiu galimybės patikrinti.

Dėl visa ko - jei 2 mano pastraipom aukščiau padarytas spėjimas apie tai,
kad kažką įsigudrinai praleist, yra teisingas, ir iš tiesų tau tų Win10
reikia, tai pamėgink tada viską padaryt nuosekliai, gal ir su KMS'ais
suveiks...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/