Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-11 18:37:45

?

> Taip. Todėl šiuo metu assistive tik bereikalingas judesys į šoną,
> neleidžiantis instalo metu pasirinkti fresh instalo ir sugaišinantis
> daugiau laiko.

Ta prasme bereikalingas judesys? Assistive intarpas (kaip ir generic upgrade
tools'as) reikalingas tik pirmąjam upgreidui, kad MS serveriuose atsirastų
įrašas apie kompą, kuriam Win 10 reikia aktyvuot, o paskui jau darosi švarus
instalas iš bet kokios medios ir nepriklausomai nuo to, kas harde iki tol
suinstaliuota ar jis visiškai tuščias.

> Deja, bet DAZ'as nevažiuoja ant win8+ :(

Taip nevažiuoja, bet kam to reikia? Jei daromas visas tas nelegalus
"legalizavimas" dabar, tai Win7 su DAZ pilnai pakanka. Jei apturėta nelaimė
iki šiol naudoti legalius Win8, tai aš beveik įsitikinęs, kad ant jų
upgreidas (per assistive ar tiktų ir generic) sėkmingai sulįs.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/