Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-09 21:32:38
On 2017-03-09 17:59, Caponi wrote:
> Tik va klausimas kas ten dabar darosi - ar Bronco nesiseka, ar MS eilinį
> kartą š... mala (pas juos nuolat kas nors gliučina), aš vis dar galiu
> tik patvirtint, kad tai suveikė prieš dabar jau ~3 savaites.

Nežinau kas ten pas juos darosi, bet tame pačiame virtualboxe, tame
pačiame host'e, tuo pačiu metu su assistive nesiaktyvuoja, o be jokių
gudravimų su paprastu update tool'su viskas veikia.

Anyway, nėra prasmės gilintis kas ten nutiko su assistive, kai
paprastuoju būdu viskas vėl veikia. Naudokitės proga kam aktualu, nes
vakar vakare dar viskas važiavo. Kiek laiko tęsis "šventė" neaišku.