Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-12 03:28:48
Nu kaip čia pasakius - mano logika sako, kad skirtumas tarp fresh instalo ir
upgreido yra, nepriklausomai nuo to, su kokiu tools'u tai atliekama, visgi
ta pirmoji aktyvacija po upgreido turi kažkokiu pagrindu įvykt. Jei nėra
senos sistemos likučių, tai nelieka ir pagrindo aktyvacijai. O kadangi MS
buvo padaręs, kad Win10 instaliuodavosi ir aktyvuodavosi su Win7/8
serialais, tai tas fresh instalas kaip upgreidas galėjo suveikt ant kompų,
kuriuose raktas įsiūtas BIOS'e bei DAZ loaderio pagalba laužtuose Win7.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/