Tema: Re: Windows 10 Home vs Pro
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-09 17:59:07
Jau ne kartą rašyta, tame tarpe ir apačioj šito posto, bet jei neaišku, tai
kartoju - instaliuoji Win7, tvarkingai aktyvuoji, eini į
https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade , upgreidini,
įsitikini, kad aktyvavosi, griauni viską nx ir laimingas instaliuoji švariai
Win10, nevesdamas jokių serijinių ir nenaudodamas jokių crack'ų. Aktyvaciją
tam konkrečiam kompui turėsi visada, svarbu nesusipainiot tarp Home ir Pro
versijų, t.y. nuo ko pradėsi pradinių Win 7 atveju, tuo ir pabaigt reikės.
Tik va klausimas kas ten dabar darosi - ar Bronco nesiseka, ar MS eilinį
kartą š... mala (pas juos nuolat kas nors gliučina), aš vis dar galiu tik
patvirtint, kad tai suveikė prieš dabar jau ~3 savaites.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/