Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-17 16:52:34
Kažkur ne ten jau pasukai - bent jau pagal "kai kieno" pasisakymus newsuose, tai iš biednumo ir nemokėjimo susitvarkyt į atostogas vežamasi visas darbo priemonių arsenalas ir užsitikrinama galimybė prieit prie visų darbinių failų, su kuo iš esmės aš sutinku, kaip jau ir sakiau, per savo atostogas aš nedirbu. Griežtai ir principingai, nes aš manau, kad aš atostogų nusipelnau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/