Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: YZF
Data: 2016-09-15 12:45:04
DB turi visu tavo idetu failu kopijas (iskaitant skirtingas versijas) 30
dienu. Mokamoje versijoje man atrodo tas limitas padidintas. Net jeigu
istrini, istorija lieka (failas lieka istorijoje).

Uzimta vieta skaiciuojama tai kiek uzima tavo aktualus failai, istorijos
dydis neitraukiamas i tavo plano limita