Tema: Win10 reactivation 2
Autorius: kef
Data: 2016-09-19 14:22:29
Tesiant Mon, 27 Jun 2016 temą.

> Štai ilgai lauktas atsakymas, kas bus kai pasikeisi motiną/HDD po liepos
> 29
dienos.
> http://www.windowscentral.com/how-re-activate-windows-10-after-hardware-change
>
> Kažkaip įtariu, jog ne kurios personos,vis tiek ras prie ko prisipisti ir
> kuom piktintis, netgi prie šio atrodytų idealaus sprendimo :D
>
> Exo

Radau prie ko prisipisti. Vat nemėgstu aš tų MS accountų kompe, ta prasme
logintis su jais kompan. Nesiginčijam, vieniems anas skaniau, o man geriau
local account. Davai, galvoju, padarysiu papildoma MS akauntą, pririšiu tą
licenziją prie akaunto ir bus ramiau del reaktyvacijų. Na ir, iki akaunto
trynimo microsoft.com matau savo devaisa, po ištrynimo (jei ne iš kart tai
vėliau) dingsta... Viskas čia gerai? IMO ne.
Nukniaukia pvz. kompa, ištrina akaunta – lieki ant ledo, ko gero net find my
device nebeveiks nekalbant apie licenzijos atgavimą. O jei dar ir bendrą
visiems devaisams slaptažodį apturės su visais onedraivais ir pan...