Tema: Re: Win10 reactivation 2
Autorius: kef
Data: 2016-09-20 10:12:38
O prie ko cia teisingas Win8.0 raktas Dell BIOSe ir mano MS accountas??? As
prasiau MSa irasyti butent sita MS acc i BIOSa? Ne. Tai kame reikalas?
Ar tai buvo akmuo i to "neteisingo" kompo win legaluma? Ne, abu legalus,
skirtumas tik tas kad "neteisingas" desktopas su Intel MB upgreidintas i w10
is legaliu w7, o ne 8->8.1->10. Taip, ana Intel MB tikriausia neturi rakto
BIOSe.

Tai resume ko gero toks, bus laiko - reikes patikrint. Jei nenori naudoti MS
acc loginui ant aniversaro, bet turet devaisa registruota ms.com paskyroje,
matyt reikia viena karta prisiloginti su MS acc ir tada perinstaliuoti Win
:-(.