Tema: Re: Win10 reactivation 2
Autorius: kef
Data: 2016-09-19 15:43:11
Gal nepainiokim licenzijos prisirišimą prie HW ID ir deviso dingima is
devisu saraso matomu savo akounte ant http://microsoft.com. Kiek kartu
bandziau manipuliuot su add account/delete account, rezultatas tas pats.
Atsiranda - dingsta is microsoft paskyros. Paskutini karta atjungiau tinkla
pries perjungiant is MS i local account. Visvien po restarto ir tinklo
pajungimo devaisas pradingo is microsoft.com...
Kazkokiu stebuklingu budu kitas laptopas nedingsta is microsoft.com, nors ir
loginas local. Gal del to kad MS paskyra naudojama vien su onedrive?
Nesamone kazkokia.