Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-17 13:44:38
Keliais postais aukščiau jau rašiau - nuolatiniai klientai yra informuojami apie mano atostogas ir jiems yra paliekamas kontaktas, kuriuo jie gali extra atvejais kreiptis, savaime aišku, niekas jų nežinioj nepameta. Tame visas fokusas ir yra, kad išeinant atostogų reikia nepalikt nepabaigtų galų apie kuriuos tik pats žinai ir vietoj savęs pamainą.
Kas link telefono kilnojimo, tai taip, jei aš kur nors, tarkim taip, civilizuotai atostogauju, tai paprastai telefonas būna su savim ir daugeliu atvejų atsiliepsiu (tik va pagalba max žodinė, be jokių ten kompų, darbinių failų ir pan., dėl ko būtent ginčas ir prasidėjo), bet jei jau šneka apie hamakus, ežerus ir palapines - tada aš mėgaujuosi gamta ir bet kokius civilizacijos stebuklus stengiuosi naudot kuo mažiau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/