Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-16 14:47:29
Aš pats sau darbdavys. O nuolatiniam/svarbiem klientam skubiem atvejam paliekamas tuo metu dirbančio kolegos kontaktas.
Gana jau nuoširdžiai prasipisu beveik metus, t.y. į darbą žiūriu labai atsakingai, o tas 2-3 savaites leidžiu sau nuoširdžiai bbd ant visko, kas man neteikia malonumo :-)

O ankstesniais laikais kai šefą turėdavau, tai vėlgi - atskambint atskambindavau dažniausiai, bet visa pagalba max konsultacinio pobūdžio žodžiu, nes atostogų metu aš ilsiuosi, o ne dirbu - griežtai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/