Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-09-16 20:13:55
Ilsejimasis ir bybio dejimas ant kliento skirtigi dalykai. Variantas -
isjungiu telefono garsa, vakare paziuriu ir atskambinu tik draugeliams ar
panasus verslo procesu organizavimas, man nesuprantamas.

"Caponi"  wrote in message news:nrh8dt$d4s$1@trimpas.omnitel.net...

Išimčių būt gali, nesiginčysiu. Bet atostogos paprastai reiškia laiką be
darbo. Jei net per atostogas pailsėt neišeina - nx tokį darbą, gyvenam vieną
kartą ir ne taip ilgai, kad vaidint skruzdėlę darbininkę.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/