Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: YZF
Data: 2016-09-15 17:59:19
Reiktu tu asmenu perklausti, ar tikrai jie naudojo DP (o ne kazka
panasaus) ir ar tikrai failai nebuvo istrinti daugiau negu pries menesi,
nes kai pradedi klausineti tai poto paaikeja 'nenumatytos aplinkybes' ir
pasirodo visai ten ne DP buvo ir ne tas buvo ir ne anas buvo.

Nes nu ta funkcija pas juos veikia, veikia visada. Imi ir naudojiesi ir
ji veikia. O sugedusio telefono principas yra zinomas dalykas