Tema: Re: Q: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-15 12:56:19
OK, tada gražu, bent teorijoj.
Bet nors nors negaliu kategoriškai nieko teigt, nes pro petį nežiūrėjau, bet esu iš pirmų lūpų girdėjęs liudijimų, kad nieko iš to Dropboxo ištraukt nepavyko po kriptoviruso prasinešimo. Bent pora man žinomų atvejų tą padaryt bandė tikrai ne visiški analfabetai kompuose, tai right-click'ą padaryt ar trash'ą patikrint esu įsitikinęs, kad sugebėjo. Su sąlyga, kad asu matęs ne vieną atvejį pačiose įvairiausiose srityse, kur visokie debesai ir automatikos nesuveikdavo ar suveikdavo ne taip / ne iki galo, kaip ir esu linkęs manyt, kad Dropboxas nėra 100% patikimas sprendimas.
Žodžiu, eilinį kartą pasikartosiu, bet aš savo turto priežiūrą patikiu sau ir tik sau, tada 100% žinau ką, kur ir kodėl darau, o jei nedarau, bent jau objektyviai žinau kas durnas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/