Tema: Re: ransomware (uzrakinti failai)
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-16 22:36:40
O ką daryt, jei aš nesėdžiu langely (tikriausiai ne paslaptis, kad kompų priežiūra užsiimu) ir kelis paskutinius metus sugebu paatostogaut be trukdymų (va šais metais per 2 savaites sulaukiau 1 skambučio iš kliento, kompo ieškot neprisireikė)? Tada tikriausiai visgi įmanoma atostogom pasiruošt? Aš grynai iš praktinės pusės šneku.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/