Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-21 18:22:20

> 80% kad man to switcho dabar nereikia, bet taciau:
> -ip telefonija gal bus kitamet

nu tai reiks ne tik VLAN bet ir PoE tada, bosui išvis plaukai nuslinks
kainą pamačius.

> -darbinio wifi nera, reikia padaryt max koshernai, man daug kas
> issisprestu turint managed switchus

o kam jo reikia ir kas per jį bus dirbama? Ar "dirbama"?

> -neturiu jokiu irankiu stebet tinklui. routeris yra, bet jis tik keliu
> lizdu ir viso tinklo kompu as nesumanaginsiu

vėlgi, kad norima matyt ir kokie viso to tikslai?

> dabar is tos per kita gala puses:
> -yra pinigu
> -patvirtinti visi popieriai (pirkimu plane "tinklo iranga" ir t.t.)
> -nera ka daugiau ant smugio nupirkti
> -nenupirkus kitamet gali negaut finansavimo, nes numatyti rimtesni
> pirkiniai, politine situacija pasikeis ir pan. planuot cia reikia
> pusmeti-metus i prieki, jei yra proga - jamt is karto. nedirbe
> biudzetinej istaigoj nesupras.

nu bet pirkt kažką tam kad pirkt, neturint vizijos kam tai bus
naudojama, nžn, man nekyla ranka net už "valdišku"

> -wifi ap jau praktiskai paleisti, tai kad man velgi nelaukti kitu metu
> ir konfiguraciju nekeist bei laiko negaist kodel visko is karto nepadaryt?
> -active directory nera, nes dxja reikia keist visko. pradedant windowsu
> versijom netinkamom, baigiant servo upgrade. tai realiai tinklas labai
> vaikiskas

šitais....o tai nebūna, kad koks valdiškas auditas ateina, pažiūri....?

> -esu 3 in 1, turiu dar 2 nesusijusias su It pareigas, kurios irgi
> kartais pareikalauja isigilinimo ir laiko sanaudu
> -vienas is virsininku, pro kuri sutikimas turi praeit... na kaip cia
> pasakius...
> -nusivyliau aptarnaujancios IT istaigos kokybe, t.y. as kaip ir turiu
> uznugari is imones, bet daug ka geriau ir greiciau padaryti paciam, nera
> kaip numest labiausiai uzpisanciu darbu, nes gali padaryt dar blogiau.

pala, o tai ką dar tą įmonė veikia? Ypač kontekste "active directory