Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-21 11:52:42
2016.09.21 11:36, MRT rašė:

> Ten ir bus aptakiai arba per aukstai.. realiai IT savo kompetencija turi
> naudot formuodami poreikius,
> o istaigos vadovams turetu buti naudinga turet kompetetingus specus ir
> jais kazkiek pasitiket.
> Jei IT uzriecia nosi ir small-business aplinkoj reikalauja minimum
> enterprise-level, tai po
> kurio laiko tas irgi gali atsirugt. T.y. persistengt nereiketu -
> smulkiam ukyje enterprise features
> tiesiog sunkiau suprantamos, maziau naudos nesa, daznai jas
> panaudot/pakurt daugiau vargo,
> nei retkarciais legacy ar primityviais skills'ais atlikti tas
> [...]

auksiniai zodziai.
mikrotik kazkaip nelaikau enterprise level, managed switch... hmm... na,
LT aplinkoje, taip, tai jau yra "rimta", bet realiai man uztenka nueiti
pas zmona i darba (8 zmones) i uzsienio imones atstovybe. tokiu
irenginiu ir tokio kiekio ant zmoniu skaiciaus man niekur neteko matyt.
imone ne IT jei ka, ofisas lyg neissiskiria, bet... 2 rackai, abu is ju
apypilniai. prekiniai zenklai ispudingi.

> [...]
>
> Subject: teisės aktų projektai, užregistruoti 2016-01-13
>
> Dėl Nacionalinio kibernetinių incidentų valdymo plano patvirtinimo
>
> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.showdoc_l?p_id=1110728
>
> ***
>
> Subject: teisės aktų projektai, užregistruoti 2015-12-14
>
> Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymo Nr. XII-1428 19
> straipsnio pakeitimo įstatymas
>
> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.showdoc_l?p_id=1103261
>
> ***
>
> Subject: Teisės aktai, užregistruoti TAR 2014-12-23
>
> Lietuvos Respublikos kibernetinio saugumo įstatymas

ACIU labai, kai kurie negirdeti.