Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-21 14:28:55

> Apskritai tai IMHO nusišnekėjai. Tu rimtai manai, kad tokius dalykus
> bosas turi žinoti? Ar tu manai, kad bosas išskiria IT įrangai tiek, kiek
> jo paprašo, be jokių "o kam, kodel, kokia is to nauda?"

Boso laikas brangus.. jis neturetu sudniekiais uzsiimt..
Tarkim (gerai, kad ne mano istaigoj) bet vienas bosas lakste koridoriuj
su taupymo programa "kas cia sunaudojo tiek daug ruloninio popierinio ranksluoscio"..

Tris kartus neturetu klausinet wtf?.. nes man idomu kaip jis i metinius
pirkimu planus praleido tas sumas neaisku kam.. px tipo rasom, tegul $ duoda,
o kai pirksim, tada as gudra vaidinsiu ir pisiu prota kas cia sugalvojo, nx to reikia ir pan.