Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-21 11:36:15
2016.09.21 11:23, Lapinas rašė:
> Kažkaip per kitą galą tu čia.
> Nu tai susidėliok sprendimą kaip realizuosi savo norus (aš matau N
> variantų) ir jei matysi, kad be managed svičo niekaip, tai vėliava tau į
> rankas.
> Dainiushas teisingą užuominą apie VLAN davė. O jei nejau ti poreikio,
> tai kam tau jis reikalingas?

as ir turiu per kita gala :( dabar dirbu valstybineje istaigoje, cia
daug kas nelogiska.

80% kad man to switcho dabar nereikia, bet taciau:
-ip telefonija gal bus kitamet
-darbinio wifi nera, reikia padaryt max koshernai, man daug kas
issisprestu turint managed switchus
-neturiu jokiu irankiu stebet tinklui. routeris yra, bet jis tik keliu
lizdu ir viso tinklo kompu as nesumanaginsiu

dabar is tos per kita gala puses:
-yra pinigu
-patvirtinti visi popieriai (pirkimu plane "tinklo iranga" ir t.t.)
-nera ka daugiau ant smugio nupirkti
-nenupirkus kitamet gali negaut finansavimo, nes numatyti rimtesni
pirkiniai, politine situacija pasikeis ir pan. planuot cia reikia
pusmeti-metus i prieki, jei yra proga - jamt is karto. nedirbe
biudzetinej istaigoj nesupras.
-wifi ap jau praktiskai paleisti, tai kad man velgi nelaukti kitu metu
ir konfiguraciju nekeist bei laiko negaist kodel visko is karto nepadaryt?
-active directory nera, nes dxja reikia keist visko. pradedant windowsu
versijom netinkamom, baigiant servo upgrade. tai realiai tinklas labai
vaikiskas
-esu 3 in 1, turiu dar 2 nesusijusias su It pareigas, kurios irgi
kartais pareikalauja isigilinimo ir laiko sanaudu
-vienas is virsininku, pro kuri sutikimas turi praeit... na kaip cia
pasakius...
-nusivyliau aptarnaujancios IT istaigos kokybe, t.y. as kaip ir turiu
uznugari is imones, bet daug ka geriau ir greiciau padaryti paciam, nera
kaip numest labiausiai uzpisanciu darbu, nes gali padaryt dar blogiau.
-VISKA turiu isvertinet is IT kalbos, nes techniniu terminu cia niekas
nesupranta.

kaip ir issiliejau :)