Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-21 12:29:19
> auksiniai zodziai.
> mikrotik kazkaip nelaikau enterprise level, managed switch... hmm... na, LT aplinkoje, taip, tai jau yra "rimta", bet realiai man
> uztenka nueiti pas zmona i darba (8 zmones) i uzsienio imones atstovybe. tokiu irenginiu ir tokio kiekio ant zmoniu skaiciaus man
> niekur neteko matyt.
> imone ne IT jei ka, ofisas lyg neissiskiria, bet... 2 rackai, abu is ju apypilniai. prekiniai zenklai ispudingi.

Tikrai ne rodiklis.. tie rackai ne todel, kad pavaidint, o del to, kad reikia..
Ir supportina juos ne koks 3in1, o UAB'as su daug kvalifikuotu specu uz nepigiai.
Pasivaiksciok dar kur nors - serverines ner.. viskas duomenu centre, klaude ir pan.

Kaip tau toks HW (HP c7000):
http://www.hp.com/ctg/Manual/c00698534.pdf
Tarkim servai turi 10Gbps, taciau switchiukas jiems ~10-15kEur:
http://www.markit.eu/lt/lt/hpe-6120xg-blade-switch-switch-managed-16-x/v2p11260354
Jei naudoji SAN - ten irgi nepigu (cia vos 12os portu):
http://www.markit.eu/lt/lt/brocade-8gb-san-switch-8-12c-switch-12/v2p11255213
O jei uzsilenks, taigi beda.. reik dubliuot ir pan.
(realiai musu kiek kuklesnis, bet 1Gbps switchus keist tokiom kainom, tai gal apseisim).

Enterprise ne Mikrotik'a pateikiau.. kad ir to paties HP ten ne viena serija, pvz.:
http://www.markit.eu/lt/lt/aruba-3810m-48g-1-slot-switch-switch-l3/v2p11278541
Tau reikia tokio funkcionalumo, kuri siulo sitas switchas uz 5kEUR? o gal geriau uz 10k?
http://www.markit.eu/lt/lt/hpe-5830af-48g-switch-with-1-interface-slot/v2p11263015

Tarkim ir man idomu butu paklausyti kodel netiko koks nors ten paprastesnis uz 1kEur :)
http://www.markit.eu/lt/lt/hpe-2530-48g-switch-switch-managed-48-x/v2p11287784

> ACIU labai, kai kurie negirdeti.

Ner uz ka.. pats ko gero nei vieno is ju neskaiciau :) .. ten kai kurie tik Projektai (beta stadija)..