Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-21 12:06:21

> as ir turiu per kita gala :( dabar dirbu valstybineje istaigoje, cia daug kas nelogiska.
>
> 80% kad man to switcho dabar nereikia, bet taciau:
> -ip telefonija gal bus kitamet

QoS, VLAN, VoIP ...

Product overview
The HPE OfficeConnect 1920 Switch Series

Auto voice VLAN
recognizes IP phones and automatically assigns voice traffic to dedicated VLAN for IP phones

> -darbinio wifi nera, reikia padaryt max koshernai, man daug kas issisprestu turint managed switchus

Tarkim cia man neaisku.. na yra wired-mikrotik-vos-keliu-portu
tarkim prisijungia managed-switch.. per 1-a porta tarkim susijungs
su mikrotik-routeriuku.. ant antro porto pakabinsi koki tais mikrotikini-AP..
Ka ir kur makaluosi valdomam switchiuke noredamas kazka su wifi reikalais padaryt?

> -neturiu jokiu irankiu stebet tinklui. routeris yra, bet jis tik keliu lizdu ir viso tinklo kompu as nesumanaginsiu

Bandziau kurt Cacti po Win, tai kiek uzsiknisau, paskui sita paleidau
(diegiasi gausiai primityviai ir viskas simple simple):
https://www.paessler.com/prtg/download
Anksciau buvo Free versijoj 10 sensoriu (tipo portu), dabar 100.

Siaip koki porta gyvai paziuret visai patiko sitas (per SNMP prisikabina):
https://www.plixer.com/blog/scrutinizer/free-flowalyzer-netflow-and-sflow-tester/

Su nevaldomais sie softai prasmes berods ir neturi.

> dabar is tos per kita gala puses:
> -yra pinigu
> -patvirtinti visi popieriai (pirkimu plane "tinklo iranga" ir t.t.)
> -nera ka daugiau ant smugio nupirkti
> -nenupirkus kitamet gali negaut finansavimo, nes numatyti rimtesni

Kai planavot, tai siulyma patvirtino, itrauke ir t.t.
O kai atejo laikas iniciuot pirkima - reikia aiskint kas/kur/kodel?
Siaip situacija gan dazna tame sektoriui, bet siaip "reikia plana vykdyt"..

> pirkiniai, politine situacija pasikeis ir pan. planuot cia reikia pusmeti-metus i prieki, jei yra proga - jamt is karto. nedirbe
> biudzetinej istaigoj nesupras.

Jei nori kokiu nors rimtesniu IT projektu, tai siemet jau praejo laikas,
tai gali ruosti VIP aprasus kitiems metams.. juos reiks FinMin pateikti
tarkim 2017Q2.. tada patvirtins projekcijas.. 2017Q3 reiks derint su IVPK..
Ir jei visur zalia - tada galesi tureti eilute 2018 metams tam projektui..
Taigi ne visada to pusmecio pakanka :D..

> -wifi ap jau praktiskai paleisti, tai kad man velgi nelaukti kitu metu ir konfiguraciju nekeist bei laiko negaist kodel visko is
> karto nepadaryt?
> -active directory nera, nes dxja reikia keist visko. pradedant windowsu versijom netinkamom, baigiant servo upgrade. tai realiai
> tinklas labai vaikiskas

Sau paleidi wifi, o kolegoms dirbt gausis ir be wifi.. vaikai nori, bet ...

> -esu 3 in 1, turiu dar 2 nesusijusias su It pareigas, kurios irgi kartais pareikalauja isigilinimo ir laiko sanaudu
> -vienas is virsininku, pro kuri sutikimas turi praeit... na kaip cia pasakius...

Vadukai lengviausiai pakeiciami keiciant darba :)

> -nusivyliau aptarnaujancios IT istaigos kokybe, t.y. as kaip ir turiu uznugari is imones, bet daug ka geriau ir greiciau padaryti
> paciam, nera kaip numest labiausiai uzpisanciu darbu, nes gali padaryt dar blogiau.
> -VISKA turiu isvertinet is IT kalbos, nes techniniu terminu cia niekas nesupranta.

Tai ir toliau versk.. geras arklys gali buti ir 4 in 1 .. o tu tik 3 in 1 :)
Cia toks patarimas, kad pora tikrai reikalingu feature apgini ir
neieskai "reikia dar, nes tas molis be septyniu esminiu privalumu nepraleis".