Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-21 13:28:22
2016.09.21 12:53, MRT rašė:

> [...]
> VLAN'ai nera raketu mokslas ir ko gero vienas is feature tau reikalingu.
>
> http://dma.vgtu.lt/Tinklai/Tinklai_11.pdf
>
> VLAN nauda
> • Saugumas – svarbių duomenų srautai gali būti atskirti
> pvz. dėstytojų kompiuterių VLAN atskirtas nuo studentų
> VLAN.
> • Mažesnė kaina - tinklo pakeitimus galima daryti ne
> fiziškai perkabeliuojant tinklus, bet perkonfigūruojant
> komutatorius.
> • Didesnis našumas – padalinus tinklus į keletą loginių
> grupių mažinamas nereikalingas transliacinis srautas.

O, sita pamirses buvau, tarkim kad 30kompu jau uzkisha transliacijomis
tinkla :)

> [...]
> darbuotojų skaičiui ir t.t.
>
> Gal ir klystu, bet nezinau nevaldomo, bet VLAN'us palaikancio switch.
> Tavo klausimas gali apsisukti ne valdomas vs nevaldomas, o su VLAN ar be
> VLAN.

> cia neskaitant LR teises akto lobyno.. jei IT uki priziuri,
> tai turi ne tik taisyti, bet ir pakurt maziau gendanti/patikimesni uki.

> beieskodamas pats apsishiksi, tai aisku jei rasi, visai smagu
> butu jei ir tas tavo fruktas pamates apsisiktu.. bet neatmesk ir tokio
> dalyko, kad jam px ir jis daug nesika.. o tik vaidina visazini shikanti

as apacioj, pro ji reikia pramusht is apacios. gyvenimas neteisingas,
tad tenka tik susitaikyt ;)

> tai ne www, o info nuo jo desktop'o..

jo, yra tiesos, reikia sugalvot dar atsakyma i "o antiviruso neuztenka"?

>>> http://www.skytech.lt/jg924a-192024g-switch-jg924a-p-261045.html

> Argumentu kiekis, analizes ir pan. reikalingos didesnes, kai sumos
> vaiksto didesnes..
> Pagal kompu kieki - nei ten labai daug portu (ko gero ir 24tiks), nei
> daug paciu switch'u pirksit.

visi popieriai jau uzpildyti pirkimui, specifikacijos paruostos. reikia
tik "apsiginti diplomini" ir tiek ;)