Tema: Re: kas yra managed switch?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-21 11:41:07
2016.09.21 11:22, MRT rašė:

> Nesu tikras ar su tuo valdomu switchu techniskai realizuosi tai, ko
> nori, taciau VLAN'u palaikymas, QoS, monitorinimas (tarkim sFlow, SNMP),

QoS labai gerai galesiu paaiskint. Uzskaitom. VLAN nelabai supras.

> dar koks STP nera kazkoks kosminis noras.. Is kitos puses -
> Kibir-net-ines gresmes valdiskam sektoriui savaime reikalauja bent
> truputi rimtesnio HW.

cia gera mintis. dar jeigu kazkur rasciau kazkoki nutarima ar bent jau
"gaires" is LR teises akto - apsishiktu is karto

> Paklausk jo ar jis nesupyktu, jei vietoj istaigos logo atsirastu kokia
> nors svastika, dar gali buti hujys su pjautuvu.. ar siaip kokia pirato
> veliava.

cia butu neatremiamas argumentas, taciau hostingas isoreje, bet
pagasdint gal uzteks ;)

> Man tik keista, kodel reikia situ makaronu.. ar labai jau brangius
> nuziurejai?
>
> http://www.katalita.lt/detaliau/mikrotik_crs125-24g-1s-2hnd-in.html

vat toki, tik be wifi ;) wifi atskirai, nes abi spintos yra uzkampiuose,
nerizikuosiu su signalo stiprumu

taip. bet pinigai vistiek.